Tuesday 18 September 2012

The Wanted

Okay ni first time aku kerja sebagai Event Security, dapat pulak masa The Wanted punya show kan. Dengan kaki tangan yang agak kurang tapi agak dapat perform dengan baik la. Show diorang best tapi biasa la ada sikit sikit kekurangan, bukan diorang punya show tapi event tu sendiri. Artis yang ada masa haritu DJ Blink & Goldfish, Kyle Patrick ( The Click 5 ) and The Wanted. Antara satu artis ke satu artis tu orang ramai kena menunggu sikit, agak lama jugak la. Then jadi ada kes sikit dengan ahli kumpulan The Wanted dengan peminat, semua tu salah faham je. Aku nampak dengan mata aku sendiri.

Aku aku ingatkan budak budak perempuan kalau jumpa artis takde la over sampai macam ni, ni sampai ada sampai  menangis, menjerit, merayu mintak nak jumpa diorang tapi biasa la aku bukan boleh buat apa pun. Kerja penat sikit sebab nak kena berdiri jaga and halang benda benda mengarut tapi overall okay and staff semua okay, cun buat kerja and best gak la. Well done.

No comments:

Post a Comment