Tuesday 11 September 2012

Real life, shits everywhere.

Kaan?  Macam biasa la weh, bila dah jatuh Paaaap kena hempap dengan tangga pulak, dah lah kena hempap dengan tangga, terselepet dekat taik pulak tu.
Tapi kalau tak jatuh kita tak sedar selama ni tangga tu ada dekat situ, taik tu silap kita, sape suruh tak buang awal awal. Aku bergaduh dengan awek aku, atas silap masing-masing and banyaknya silap aku la kann, tak sedar dihargai, yang part tu part taik tu, sape suruh aku tak fix awal awal. Then kereta rosak pulak, bukan sikit. Kalau takat sikit sikit tu takpe la kan, ni haa ambik kau gearbox terus. Lepas mendapat je masalah tu balik je hostel, phone pulakkkkk! macam macam hal mendatang, dia terus white screen. Aku jem, lek je pasrah jelah semua yang mendatang tu. Masuk second day aku balik hantar kereta, then aku buat macam takde apa jadi, aku try okaykan relation aku dengan gf aku tapi biasalah lepas gaduh, awkward part tu. Part awkward paling aku tak suka, haha. Buat masa ni aku pakai phone torch-light je la, dah tu nasib baik ada phone spare ni. Dah la semua benda aku save dekat phone lama tu, jatuh tak apa tak tiba tiba rosak. Nampak tak mintak baru? Mana nak cekau duit? Dah la life student ni duit tak pernah cukup. Then phone ni berbunyi. Dapat call dari mama, mama cakap : bla bla bla.. (intro mama panjang gilaa), haa papa dah hantar kedai dah kereta tu, tau tak berapa kena? nak ke seribu jugak. Dah lepas ni repair tak payah pakai dah. Nampak tak? Kereta kena tarik terus, dah la dulu ada kereta pakcik aku ambik balik, then ni pulak kena tarik. Patah kaki aku, aku dah serabut gila. Takpe la, satu satu la aku settle kan.

No comments:

Post a Comment