Wednesday 12 September 2012

Celik?

   Aku pelik tau sebenarnya, macam macam benda. Aku tau semua benda tu ikut hati je cuma result dia aku tetap pelik. Aku bagi title pelik sebab ada kena mengena dengan bangun pagi, haha. Aku minggu ni lah minggu paling kerap tak datang class, dah lah sign aku pelik pelik and orang lain nak sign kan pun rasa macan tefaaaakkk sign kau menyusahkan orang, haha. 

Tapi bila pagi tadi, aku dengan senangnya bangun even dengan sejuk dia apa dia semua tu tapi aku still berjaya bangun sebab nak kena siapkan task yang terkapai kapai since malam tadi. aku nak kena pass part aku dekat budak group aku so aku nak kena settlekan lah. 

Bila fikir-fikir balik tu la kan, hari hari biasa punya lah siksa nak bangun, harini boleh pulak. Condition sama, cuma aku tidur lagi lambat dari biasa, cuma tu la ketetapan kannn macam macam je alasan bila pagi buta.

No comments:

Post a Comment