Tuesday 11 September 2012

imposible?

aku bukak gag tadi, ada certain things yang aku rasa logik and buat aku terfikir fikir

ayat standard la, selalu orang cakap, takde benda yang mustahil. Ayat tu buat penaik semangat la, tapi bila fikir balik. Macam macam benda yang mustahil, sebab kesempurnaan tu bukan sifat kita. So macam macam benda la kita tak boleh buat,tapi guna logik akal la, aku bagi beberapa contoh la; cuba korang fikirkan warna baru, cuba capai lidah ke leher, cuba masukkan colgate lepas keluarkan dari bekas dia. So tak semua kita boleh buat serta merta sebab tu macam macam cara kena buat kalau nak jadikan sesuatu benda nak pecah gak kepala otak pikir benda tu.

Orang tengok bola, macam tadi aku tengok Malaysia Lawan Vietnam, orang complain bola macam tu pun boleh tak gol. Cuba main sendiri la baru boleh cerita, korang taktau siksanya dia, beban dia bawak berat macam mana. Just bersyukur la, tak semua dijadikan terus sempurna, kesempurnaan tu kita kena cari.  Sorry membebel pulak, haha.

No comments:

Post a Comment